Wednesday, January 2, 2008

2008 Vise si sperante in Cartierul Cubanez

2008 vise, 2008 sperante. Ar putea fi chiar zeci de mii... milioane. Cred ca depinde de la persoana la persoana: unii se pierd printre vise altii isi pierd visele (sau visurile - nu stiu nu am facut niciodata diferenta intre aceste doua cuvinte... eu unul pot visa cu ochii deschisi si probabil ca din acest motiv confuzia).
Din pacate am "absentat" in ultimele luni in ceea ce priveste blogul meu dAAAr... 2008 aduce cu el intentia de a reveni cu mini povestirile mele... Asadar, ar trebui sa incep prin a va spune (pe scurt) ce am facut in ultimele luni. So check it out, am sa fac un alineat nou.
Ei bine, in ultimele luni am facut o mica excursie. Pana in iad, around the corner... "Am vrut" sa vad cum e si m-am decis sa fac pasii neccesari. Primul? Am facut tot posibilul sa imi pierd job-ul. Cum? Pai simplu as spune: am inceput sa muncesc din greu, tinand destul de multe ore de emisie la mult iubitul meu Radio Lynx. Da recunosc, am iubit radioul si probabil voi reveni la meseria aceasta... dar pana atunci... vedem.
Pasul 2? A fost sa imi bag p*** in unii din "prietenii" mei cu care... pur si simplu am obosit sa fiu prieten. M-am saturat de egoisti si am decis sa devin eu unul.

Pasul 3? Pasul 3 a fost sa imi pierd familia. Nu la propriu. NU a murit nimeni slava domnului si sper ca nu se va intampla curand. Insa, pur si simplu, datorita viselor si aspiratiilor pe care le am, drumul familiei s-a despartit de al meu. Suna romantic oarecum, nu? Romantic dar trist...? Ei bine nu este asa. Este real de tragic sau tragic de real.
Si acum, tu cititorule caruia, sensibilizat de povestioara mea "intunecata", au inceput sa iti curga lacrimi pe toate deschizaturile :) ai sa te intrebi: "De ce dracu' imi povesteste baiatul asta toate prostiile astea? Chiar crede ca ma intereseaza?".

Este alegerea ta daca decizi sa citesti blogul meu. Este tot alegerea ta daca decizi sa il citesti frecvent. Insa, daca il vei citi vei trai un... role playing game... odata cu mine. Va spun de pe acum finalul: Ori ma voi duce "la dracu", ori voi ajunge in propriul meu paradis.

O sa fie interesant. Si in plus, la sfarsit veti putea spune: "Tu stii povestea baiatului aluia nebun din Cartierul Cubanez?"

1 comment:

Pandutzu said...

bine-ai revenit Anthony!! Astept cu interes noile tale postari !!