Tuesday, March 27, 2007

Prin ochii mei...

Casc. Ca doar e dimineata... Ma intind si scot un sunet ascutit, semn ca imi vine energia inapoi. E putin cam frig aici pe hol unde dorm io si parca mi-a amortit o leaca spatele. Da, dar am o scuza si io. Am 12 ani deja. Imi permit sa ma doara spatele...
Mda... am sa ma "orientez" cu burta in sus... si sa-mi intind toate cele patru membre rand pe rand. La dracooo! Mi-as dori sa fie cineva care sa ma scarpine pe burtica. Ma cam mananca.
Am sa incerc acum sa deskid ochii... sper sa nu fie lumina aprinsa... Off... nu pot. Sunt cam lipiti. E! lasa ca ma duc asa pana la bucatarie... Mda... imi aud pasii pe gresia din hol, semn ca merg in directia in care trebuie...
Kkt. Iar am busit frigideru... Aja... mai la stanga un pic si trecem.
Gata! Sunt in bucatarie. Acuma ce fac? Cum ce fac. Mananc. Repede ca mi-e foame.... Aha! Uite niste paine langa masa. E buna si aia...
okay. Gata. Sarutmana pt masa. Defapt... nu stiu de ce zic io asta. Ca io nu mananc niciodata la masa. E... da mint acuma. Mai mananc din cand in cand... cand nu e Tony acasa.
Chiar. Ha-i sa-l trezesc... Fac pe mine rau. La dracoo din nou. Nu e nimeni sa ma stearga la bot. Iar o sa-l umplu pe asta de bale. Ba nu! Stiu ce fac. Mai intai ma sterg pe cearsaf. Inainte sa ma urc pe el si sa-i fut o laba peste ochi sa se trezeasca. Of... e usa inchisa. Sa mor. Dumnezeu asta e un tip dat dracului. Ma pune sa locuiesc intr-o casa cu usi si clante, si nu-mi da degete. Trei sa stau sa topai pana nimeresc clanta. Hai ca pot... si... ta da. I know i'm smart.

"Hai ba trezeste-te. Tonyyyy!!! Hai ca e pranz deja." Asta iar a fost la studio aseara. Am fost si io odata cu el. De fiecare data cand se intoarce de acolo are ochii mici si rosii. Si e foarte distrat...
"Tony...! trezeste-te ca nu mai pot!" Mamaaaa... poate ma pis pe el. Sigur ma bate daca fac asta!

S-a trezit. Na! Mi-a tras o serie de injuraturi. Da nu-s cu rautate asa. Uneori cand ma injura e la fel ca atunci cand ma mangaie. Sau cand ma scarpina pe burta. Uneori ma scarpina pe burta si ma injura in acelasi timp.

Hai ca ma scoate....
Yes! V-am umplut rotile de respect. Mie imi plac mult BMW-urile si le aleg doar pe alea. Doamne cat de placut e. E o senzatie la fel de placuta ca atunci cand ma joc cu prietena mea. Stiti voi... Ea sta in spatele blocului. Ne iubim de vreo 8 ani. Pacat ca nu poa' sa locuiasca cu noi. Dar o gasesc pe afara mereu. Oricum, de multe ori vorbim si pe geam, ca io stau la parter, si uneori ma mai supar pe ea ca se mai miroase cu umflatu ala. El e de talie mai mare. E a lu' vecinu de la 2. Da batranelu ala de care zice mereu Tony ca o spioneaza pe aia de vis-a-vis care umbla in tatele goale. Ce ciudati sunt si femeile astea. Au doar doua tate... Nush cum se impaca Tony cu ideea. Io am incercat sa ii arat ca prietena mea are 8... Chiar... v-am spus ca prietena mea e foarte incantata cand fac anumite lucruri. Ca de exemplu atunci cand imi bag nasu in chicot. Cum ce e ala chicot. Chicot! Ii zic asa ca am l-am vazut pe Tony. De fiecare data cand face asta, femeia aia ciudata cu doar 2 tate chicoteste... Vezi ca sti ce e?!

Nu mai stiu daca v-am zis. Io sunt pasarar. Asa zice tata. Cica as fi bun la vanatoare. Adevaru' e ca daca vad ceva zburand parca m-apuca pandaliile. Si cand se mai aseaza cate un porumbel sau vreo pasarica pe asfalt... ma pun in pozitie de "pradator" si astept pana cand se uita in alte parte. Si... in timp ce astept, fredonez un catecel gen: "Pasarica dulce la la la". Cred ca e dintr-o piesa de-a lu Tony. Da' stai, ca spun prostii. Io nu pot sa fredonez. Da imi vine mereu in minte.

Hai ca am facut toate treburile. "Tony du-ma acasa ca mi-e foame iar!!!"

1 comment:

neo1979 said...

Tare aia cu 8 tzate... :d