Thursday, March 29, 2007

Draga Dumnezeu,

...Daca Dumnezeu e atotstiutor, daca vede tot si mai ales daca aude tot... ma intreb ce naiba o fi in mintea Lui, din moment ce suntem cateva miliarde de suflete cu milioane de ganduri... pe care el le "aude"?. Cum as mai putea atunci sa fiu suparat pe El pentru faptul ca lumea asta e fucked up rau de tot. Toti ne dorim cate ceva si incercam sa apucam cu ghearele noastre cate o bucatica din maneca lui, si tragem cu nesabuinta in miliarde de directii in acelasi timp. Oare cat a mai ramas din El?

...Daca noi suntem facuti dupa chipul si asemanarea Lui inseamna ca El seamana cu noi. Din moment ce este creatorul nostru inseamna ca ne iubeste (asta daca nu am fost un experiment esuat). Deci noi Il purtam pe El in suflet, si El ne poarta pe noi in suflet... Dar daca noi tot tragem de El in toate directiile (cum am spus mai sus)... Oare cum vine treaba cu purtatul? Noi pe cine mai purtam in suflet? Defapt... El in ce suflet sa ne mai poarte?

...Nu-i nimic Doamne... Te inteleg in privinta asta. Si eu ma simt precum un Guliver alcatuit din mii de pitici ce vor sa o ia adesea in directii opuse... Si daca tot am spus asta speri sa nu te superi dar mai adaug si io o dorinta... Ai auzit-o, nu? Stii despre ce e vorba... Poate de data asta faci si tu treaba asta sa mearga.Okey, atunci te pup.
Damn... e greu e sa fii om... ma duc inapoi la viata mea de caine. Peace 'nd Luv

No comments: